Co je to PPC reklama a jaké jsou její výhody/nevýhody?
PPC je zkratka „pay per click“, v češtině „platba za proklik“. Jedná se o typ online reklamy, kdy inzerent platí pouze tehdy, když někdo klikne na jeho reklamu. PPC reklama je velmi efektivní způsob, jak oslovit potenciální zákazníky, kteří v online prostoru hledají produkty nebo služby, které nabízíte.
Jak funguje PPC reklama?
PPC reklamy se zobrazují v horní části výsledků vyhledávání Google nebo Seznam a na jiných webových stránkách. Reklamy jsou zobrazeny na základě klíčových slov, která lidé používají k vyhledávání na internetu. Inzerent si vybírá klíčová slova, která jsou relevantní pro jeho podnikání a nastavuje si, kolik je ochoten zaplatit za každý proklik.
Výhody PPC reklamy
- Měřitelnost: Je možné měřit výsledky, takže víte, jak efektivní jsou.
- Cílení: Své PPC reklamy můžete cílit na konkrétní demografické skupiny, zájmy nebo umístění.
- Rychlé výsledky: Rychlé zobrazování a dosahování výsledků.
Nevýhody PPC reklamy
- Může být drahá: Můžete zaplatit hodně peněz za prokliky, pokud si vyberete příliš konkurenční klíčová slova nebo reklamu špatně nastavíte.
- Vyžaduje čas a úsilí: Je důležité spravovat své PPC kampaně, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Nevíte si rady, jak reklamu správně nastavit?
Kontaktujte mě.
Nastavím Vám reklamu od A do Z včetně grafického zpracování různých obrázků. Více info zde.